tisdag 17 maj 2011

Cake Topper

Idag kom den. Vår Cake Topper från Willow Tree till bröllopstårtan och ja, den är lika vacker som vi hade hoppats på. Till och med vackrare. Nästa vecka är det dags att bestämma hur tårtan ska se ut och hur den ska smaka. Jag längtar så jag nästan spricker. Häromdagen pratade jag med bagaren om vad vi vill smaka på när vi är där. Allt lät ljuvligt gott så det blev att jag tackade ja till att få provsmaka på allt. Haha, ja jag måste ju passa på när jag annars försöker hålla mig ifrån söta saker. Den eftermiddagen ska jag frossa i allt från marängbotten till pannacottafyllning. Berättar mer nästa vecka.



Igår var det dags för MK att ses igen. Då syndade jag så mycket att jag nästan blir mörkrädd. Det blev både ris till maten och rabarberkaka med glass till efterrätt. Ge mig en arg blick. Det är helt okej. Jag förtjänar inget annat. HAHA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar