söndag 15 maj 2011

Tillbaka

Ja, man kunde nästan tro att jag har sagt hejdå till hela bloggen, men så är inte fallet. Tappade suget för bloggandet, av vissa anledningar, men nu kör vi med ett stort leende på läpparna.


Nu är det bara 83 dagar kvar tills jag blir fru Roupé och idag går OSA för bröllopet ut. Hittills har 50 gäster tackat ja  och det känns oerhört bra. Det glädjer mig mycket att så många fina vänner och släktingar vill fira denna dag med oss. Jag önskar dock att vi kunde bjuda alla vi känner, men tyvärr måste vi sätta stopp någonstans och då blir det vissa vänner som inte kan vara med. Jag hoppas dock att de förstår att vi egentligen vill ha dem där.

Ska passa på att fixa i ordning mig nu när trollungen sover. Vi ska till finaste Linda på söndagsmys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar