torsdag 30 juni 2011

Provsmakning av bröllopsmenyn

Nu är den bestämd. Menyn för bröllopet. Det riktigt pirrar i magen av förväntningar och lyckan över att jag ska få bli fru Roupé.







Dagen började med myshäng med bästa Linda. Solen sken och det var så varmt att jag inte visste om vi var i Sverige eller i Italien.


Klockan fyra träffade jag kärleken och vi satte oss på terrassen på Junibacken och såg båtarna åka förbi. Sedan blev vi serverade en trerättersmiddag med vin/dessertvin till. Så lyxigt, så gott.




Maten smakade bättre än vad vi hoppats på. Jag kan inte minnas när jag åt så god mat på restaurang sist. Nu kan jag slappna av lite till.

Efter Junibacken tog lillfamiljen R/P en långpromenad hem. När vi kom till Liljeholmen sa mina fötter ifrån och skorna åkte av. Det fick bli barfota helt enkelt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar