torsdag 23 december 2010

Dagen före julafton



Nu börjar jag känna av att det är julafton imorgon. Kristoffer jobbar hemifrån så vi åt frukost ihop, vilket var väldigt trevligt så här mitt i veckan. Jag gjorde julskinkan igår så det blev julskinka på vörtbrödet med supergod senap till frukost. Sedan har jag fixat med julgodis som jag gjorde igår.

Jag har även slagit in en present med kolor som jag ska ge bort. Se så fint man kan göra med bara lite cellofan och rött band. Lätt, men superuppskattat!


Max verkar gilla julen. Han tittar på granen och undrar vem den där filuren är och klapparna under är intressanta i alla fall de med sådant där roligt snöre.

Nu ska jag packa ihop här. Vi ska ut i kylan och åka till mina föräldrar och fira jul. Tur är väl att vi har bil så vi slipper trängas med alla andra på ett SJ-tåg som inte kommer fram i tid.

God Jul alla!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar