lördag 19 mars 2011

Pulsklocka




Sedan jag investerade i min pulsklocka för tre år sedan har den varit med på i stort sätt alla träningspass. Det spelar inge roll om det är Body pump, aerobic eller löpning som står på schemat den är alltid med och mäter. Men efter att ha haft den i tre år inser jag nu det underbara i att inte alltid ha den med. Som idag t.ex. Solen sken, fåglarna kvittrade och benen ville springa. Långt (Ja, i alla fall i mina mått mätta. Inga 16 mil som vissa andra i familjen R/P ska springa i april). Glädjen var på topp och just en dag som denna behövdes ingen pulsklocka. Jag tror helt enkelt att man under vissa löppass bara ska gå ut, strunta i all mätning och njuta av det fantastiska vårvädret. Alla friska kan springa så ut med er och njut.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar