söndag 30 oktober 2011

Kycklinglår med grillade rotfrukter

När man bloggar stöter man på en massa människor med roliga kommentarer. Människor som tycker att en annans blogg, min i detta fall, ska vara på ett visst sätt. Jag, som gillar när andra människor gillar det jag gör, tar ofta åt mig lite för mycket när andra ska tycka och tänka om just min blogg. Men när man får beröm känns bloggandet riktigt kul. Som idag fick jag en helt okej kommentar. Det hon sa var att hon saknar mina middagstips, att hon har haft idétorka när det kommer till middagarna där hemma. Så nu sitter jag här. Glad och bloggsugen. Här kommer ett middagstips mina kära läsare. Detta åt familjen R ikväll. Kycklinglår kryddade med salt, peppar och oregano. Till serverades morötter och potatis som grillats i ugn. Servera gärna en sallad till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar