onsdag 10 augusti 2011

Hotellfrukost

Vi spenderade bröllopsnatten i en svit på Hotell Rival. Vi träffades ju på Rival allra första gången.

Rummet var magiskt. Vi hade en helt egen balkong på sjunde våningen. Rummet var stort, vackert och hemtrevligt. Badrummet hade en stor bubbelpool och även en dusch. Sängen var extra stor och på bordet stod en flaska Champagne och jordgubbar med chokladsås. Sådant lyx skulle jag helt klart kunna leva med varje gång vi bor på hotell.

På morgonen var det dags för hotellfrukost. Jag älskar hotellfrukostar. I alla fall de i Sverige. Vi hade på natten beställt vad vi ville ha till frukost och in kom mat i massor. Vi kunde självklart inte äta upp allt. Men jag fick i mig ägg och bacon, pannkakor med grädde och sylt, vaniljyoghurt med bär, croissanter med nutella, flera olika ostar, flera olika salamin, prosciutto, nybakt bröd, fruktsallad, juice och kaffe. Haha, ja jag smakade på det. Inte åt jag upp hela portionerna av allt detta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar