tisdag 16 augusti 2011

Sköna tider

Jobb, jobb och jobb. Jag minns hur det var innan jag gick på mammaledighet och det hugger till i magen av oro att det ska vara så även nu. Men nej, så känns det faktiskt inte. Jag minns knappt hur det känns att jobba och inte känna stress så att jag mår illa. Visst finns det saker att göra på mitt nya jobb, men det är måttligt. Ingen stress hittills. Vi får se hur jag känner nästa vecka, när eleverna kommer, men än så länge känns det som jag kommer att trivas med mängden jobb som förväntas av mig.

Ännu mer positivt. Det blev löpning hem från jobbet idag. Backar i massor. Mjölksyra, men skönt var det att få lite längre sträcka i benen. Ungefär en mil är det hem och jag hoppas på minst en löptur hem per vecka. Jaja, vi får se. Det kanske bli två ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar